Witam wszystkich!

Skoro trzeba od czegoś zacząć to chciałbym powiedzieć parę słów o sobie.

Nazywam się Michał Wróblewski. Jestem studentem chemii (wiem, wiem..) na UAM w Poznaniu. Ale nie tylko tym żyję. Jak widać siędzę we Flex’ie oraz AIR. Poza tym mam już swoją rodzinkę: żonę Mirkę i syna Marka (właśnie siedzi obok i gada coś tam sam do siebie, ma 9 miesięcy). Sam nie wiem jak znajduję czas na to wszystko. Ale jakoś daję radę.

A teraz o tym co znajdziecie na tym blogu

Sam jeszcze dokładnie tego nie wiem. Myślę, że wszystko co okaże się interesujące ze świata Flexa, AIR oraz Flasha (od którego zaczynałem), nie zabraknie też lekkiego offtopu. Może znajdę jeszcze dział na moją obecną pracę, którą robię dla mojego profesora. Jest to program do obliczania objętości cząsteczek zbudowany w Flex/AIR. Połączone kule ze sferą próbkującą wyznaczającą miejsca niedostępne dla niej, które również należy dodać do objętości. Do tego dojdzie również wizualizacja. Ale o tym dokładniej w osobnym poście. Może znajdę również czas na napisanie własnych tutoriali. Ale to zobaczy się później. ‚At last but not at least’ planuję dołączyć do Adobe User Group Poznań. Więc będę pisać również o naszych spotkaniach.

Jak narazie to wszystko!
Pozdrawiam Was wszystkich, którzy zechcecie zainteresować się moim blogiem.

Michał