Spotkanie

Było dużo lepiej niż na poprzednich spotkaniach. Zmiana lokalizacji okazała się koniecznym i dobrym rozwiązaniem. Co do samego spotkania.

Najpierw swoją prezentację nt. Pixel Art’u wygłosił Robert – prezes AUG ;) Pokazał co i jak i przy okazji przedstawił nowe logo naszej grupy (na naszej stronie na groups.adobe.com. Następnie ja pokazałem demo app pokazujący Native Drag&Drop w AIR i InvokeEvent który obsługuje wszystkie parametry które wykorzystujemy przy uruchamianiu programu (np drag&drop pliku txt na ikonę programu).Przy okazji wypuszczenia nowej wersji Adobe AIR 1.5.1 przedstawiłem też nowy feature jaki został tutaj dodany. Wielu developerów skarżyło się że nie ma jakiegoś normalnego sposobu na sprawdzenie czy program został otworzony przy starcie systemu czy normalnie. Więc teraz wprowadzono nową właściwość tj InvokeEvent.reason, który ma 2 opcje „standard” lub „login”. Łatwo się domyśleć, która jest kiedy. Poniżej podałem prosty przykład funkcji onInvoke którą trzeba zarejestrować do aplikacji:

private function onInvoke(e:InvokeEvent):void {
    if(e.reason == "login")
        {
        trace("@login launch")
    }
    if(e.reason == "standard")
    {
        trace("standard launch")
    }
}

Materiały

Co by nie było tak słabo to zamieszczam link do mojej aplikacji. No Rights Reserved. Znajdziecie w niej przykłady opisane powyżej. Przy okazji możecie sprawdzić jak zrobić prostego loga z custom ListItem’em.

W najbliższym czasie wszystkie materiały oraz filmik z naszego spotaknia ukaże się na profilu naszej grupy na groups.adobe.com. Zapraszam tam wszystkich!