Taki szybki wpis.

Zacząłem bawić się z tworzeniem aplikacji na nadchodzący tablet BlackBerry PlayBook. RIM przygotowało dla nas SDK dzięki któremu możemy na lokalnie odpalonym symulatorze tabletu uruchamiać i nawet debugować nasze aplikacje. Narazie miałem problemy z zainstalowaniem SDK przez 64 bitową wersję JVM. Najlepsze rozwiązanie znalazłem tutaj. Później już tylko postępowałem zgodnie z tutorialem na świetnym blogu riagora.com.

Jeśli uda mi się stworzyć coś sensownego w wolnym czasie, którego i tak nie mam, to powiem coś więcej o SDK i dołączonym zestawie komponentów.

Dla tych co nie wiedzą to dla tych developerów których aplikacje zostaną zaakceptowane i wrzucone do AppWorld dostaną darmowego PlayBooka. Myślę że warto się pobawić i stworzyć jakąś aplikację.

Jeśli macie jakieś problemy ze skonfigurowaniem środowiska piszcie w komentarzach.

Linki:

Pozdrawiam,
Michał